Tento modul slouží k evidenci a správě zákazníků e-shopu.

Vytvoření nového zákazníka

Pro přidání nového zákazníka jsou dostupné dvě možnosti. Zákazníci se Vám do tohoto modulu automaticky zapíší při jejich první úspěšné objednávce na Vašem e-shopu. Druhou možností je manuální přidání zákazníka v tomto modulu.

Po zobrazení obsahu tohoto modulu přidáte nového zákazníka pomocí tlačítka Přidat položku. Po zvolení tohoto tlačítka se zobrazí dialogové okno sloužící k zadání parametrů o novém uživateli. První, co však musíte zadat je uživatelské jméno a heslo, bez těchto údajů systém nezobrazí rozšířené možnosti pro editaci. Jako přihlašovací jméno vyplňte e-mail zákazníka, jako heslo mu zvolte libovolnou kombinaci znaků. Zadání těchto dvou údajů potvrdíte tlačítkem Upravit.

Následně je zobrazen informační dialog potvrzující přidání nového uživatele. Po jeho potvrzení tlačítkem OK jsou aktivovány další karty pro editaci.

Na kartě Nastavení uživatele můžete určit, zda se uživatel může přihlásit do e-shopu, či nikoliv. Toto nastavení provedete pomocí zaškrtávacího boxu Aktivní. Dále zde můžete zákazníkovi nastavit slevu nebo jej zařadit do určité Dealerské skupiny.

Další kartou je Historie objednávek, která zobrazuje veškeré objednávky, které daný zákazník provedl. Jsou zde zobrazeny základní informace o objednávce, tedy datum a čas, cena a také stav objednávky. Navíc je zde možnost po rozkliknutí dané objednávky zobrazit podrobnosti o této objednávce.

Pozn.: Na historii objednávek se lze také dostat proklikem přímo z výpisu objednávek

Zobrazení informací a editace zákazníka

Informace o zákazníkovi můžete kdykoliv zobrazit kliknutím na jeho uživatelské jméno ve výpisu všech zákazníků v rámci modulu Zákazníci. Po prokliknutí jeho jména se zobrazí dialogové okno stejně jako při přidání zákazníka, avšak v tuto chvíli obsahuje toto dialogové okno již předvyplněné parametry. Pokud máte příslušná oprávnění, můžete tyto údaje editovat.

Filtrování zákazníků

V rámci svého e-shopu máte zcela jistě velké množství zákazníků v databázi. Bylo by neefektivní procházet vždy všechny tyto zákazníky pro vyhledání konkrétního z nich. Abyste nemuseli provádět toto zdlouhavé vyhledávání, máte připravenu část pro filtraci zákazníků. Tuto filtrační část naleznete v horní části modulu pod volbou Pokročilé filtrování a dovoluje Vám filtrovat zákazníky podle mnoha parametrů. Zajímavou vlastností zde je, že můžete vyhledat množinu zákazníků, kteří na svém účtu evidují útratu za nákupy v určitém rozmezí a těm například nastavit slevu nebo přidat bonusové body. Po zadání příslušných vyhledávacích parametrů spustíte vyhledávání tlačítkem Zobrazit výsledek.

Zároveň můžete nalezené výsledky exportovat do .csv souboru a využít je tak k další analýze nebo úpravě. Tento export provedete tlačítkem Export výsledků a následným výběrem umístění ve Vašem počítači.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti