► Dotazy jsou sbírány z formuláře v detailu produktu nebo v sekci Poradna, kde mohou být pokládány obecně nebo prokliknutím do dané kategorie přímo k produktu. Podněty se tedy mohou týkat obecných otázek na volbu způsobu dopravy, či způsoby platby za provedené nákupy. Tyto dotazy standardně nepřicházejí na e-mail provozovatele, ale je možné si nechat nastavit libovolný e-mail, na který budou chodit upozornění o dotazech v poradně.
► Na dotazy může provozovatel jednoduše odpovědět. Zákazníci při odesílání dotazu vyplňují své jméno, e-mailovou adresu a dotaz. Po odeslání jim na e-mail přijde potvrzení o přijetí dotazu. Ve výpisu dotazů lze vyhledávat dle jména nebo e-mailu zákazníka. Dotazy lze také různě filtrovat, při vstupu do modulu se nejprve zobrazují dotazy s příznakem 'Nevyřešené'. Kliknutím na odkaz produktu se zobrazí informace o produktu.
Úprava dotazu a odpověď na dotaz
Každý dotaz v Poradně můžete upravit pomocí ikony tužka. Otevře se formulář s editací příspěvku. Políčko Vyřešeno zjednodušuje orientaci mezi dotazi. Podle tohoto pole lze ve výpisech dotazy filtrovat. Zaškrtněte ho v případě, že jste na dotaz odeslali odpověď. Zaškrtátko Přidat mezi názory uživatelů slouží k vložení dotazu do modulu Názory uživatelů, to má automaticky za následek zobrazení dotazu i odpovědi na e-shopu v detailu produktu. Zpravidla jej systém zaškrtává ihned po vložení dotazu, ačkoliv skutečně se dotaz zařadí mezi názory uživatelů až po jeho přeuložení. Poté se již místo tohoto pole zobrazí datum vložení mezi názory uživatelů. Pokud bude třeba dotaz odstranit z e-shopu, použijte modul Názory uživatelů.
Následuje pole Zobrazit na webu, které využijte, pokud po zkontrolování dotazu a napsání odpovědi chcete dotaz zobrazit i na Vašem e-shopu pro další zákazníky.
Pomocí roletky Kategorie Poradny můžete vybrat, do jaké kategorie poradny bude dotaz náležet. Datum zadání pouze podává informaci o datu odeslání dotazu zákazníkem. Dotazovaný produkt je produkt, ze kterého byl dotaz odeslán. Jméno, e-mail dotazovaného a text dotazu vyplňuje zákazník.
V případě, že si přejete odeslat zákazníkovi odpověď vepište jí do pole Odpověď na dotaz a zaškrtněte pole Odeslat odpověď zákazníkovi. Po uložení bude automaticky odeslána odpověď zákazníkovi na zadaný e-mai