1. Záložka Kontaktní údaje
Základní
► Název obchodu - zde vyplňte název e-shopu, případně jméno provozovatele.
► E-mailová adresa - vyplňte takovou e-mailovou adresu, kterou chcete zobrazovat v hlavičce Vašeho e-shopu (zobrazuje se návštěvníkům).
► Telefon - vyplňte telefonní číslo, které se návštěvníkům e-shopu zobrazí v hlavičce na stránkách.
► Otevírací doba - informujte zákazníky, jakou máte otevírací dobu (zobrazí se v hlavičce e-shopu).
► Skype - můžete vyplnit svůj kontakt na Skype (zobrazí se v hlavičce e-shopu).
► Foto obchodníka - doplňte fotku, se kterou se poté může pracovat na e-shopu (standardně není nikde zobrazovaná).
► Skrytá kopie formulářů - vyplňte takový e-mail, na který chcete dostávat vyplněné komunikační formuláře z Vašeho e-shopu. Více adres oddělte čárkou bez mezer.
Sociální sítě
V této části můžete vyplnit odkazy na ty sociální sítě, na kterých máte založené profily. Tyto vyplněné odkazy se poté mohou zobrazovat na e-shopu v hlavičce formou ikonky.
2. Záložka Fakturační údaje
3. Záložka Objednávky
Číslování objednávek
Zde můžete nastavit, jaký formát bude mít číslování Vašich objednávek v e-shopu.
► PREFIX - zde je možné nastavit předponu čísla objednávky, mohou to být například iniciály majitele eshopu, případně i číslo, například aktuální rok, aby bylo jasně rozeznatelné, kdy byla objednávka uskutečněna.
► POSTFIX - volitelné pole, které definuje znaky za číslem objednávky.
► Počet míst - celkový počet míst, které objednávka může mít.
► Číslovat od - zde nastavíte počáteční hodnotu první objednávky. Můžete začít na 0001, stejně tak ale můžete zvolit hodnotu 1001, apod.
Další
► Jméno odesílatele - vyplněním zvolíte jméno, které bude zobrazené v potvrzujícím e-mailu po vytvoření objednávky.
► E-mail odesílatele - zde zadejte e-mail, který bude uveden ve zprávě po vytvoření objednávky. Na tuto adresu Vám pak zákazníci můžou zasílat případné dotazy pomocí pomocí tlačítka 'Odpovědět'.
► Skrytá kopie - do tohoto pole prosím vyplňte e-mailovou adresu, na kterou Vám mají být doručovány nové objednávky, připadně další zprávy ohledně objednávek. Více adres oddělte čárkou bez mezer.
4. Záložka Ostatní nastavení
Editace objednávky
Povolit editaci objednávky
► Tímto checkboxem si můžete aktivovat modul pro editaci objednávek
► Následně je nutné v modulu Uživatelé nastavit možnost editace objednávky u určitého uživatele a to checkboxem „Může editovat objednávky“.
Známá omezení
► Nelze editovat objednávky po upgradu. Pouze nově vytvořené.
► Nelze editovat objednávky ve stavu expedováno, vyřízeno a stornováno.
► Editace nelze kombinovat s integrací na informační systém. Ty si řídí úpravy samostatně.
Práce s modulem
► V modulu existující objednávky se zobrazí možnost 'Editovat objednávku'.
► Po kliknutí budete vyzvání k přihlášení ke svému účtu provozovatele.
► Po přihlášení jste nasměrování do prvního kroku objednávky přihlášený za konkrétního zákazníka.
► Nyní můžete libovolně upravit objednávku. (Objednávka ve stavu „Probíhá úprava“).
► Editaci objednávky ukončíte odesláním objednávky. (Objednávka ve stavu „Upraveno“).
► Po dokončení objednávky je zásadní se odhlásit. Bez odhlášení nepůjde editovat jinou objednávku.
5. Záložka Urgentní hláška nad hlavičkou
Tato funkčnost slouží pro sdělení důležité informace všem zákazníkům na e-shopu. Hláška se zobrazí v hlavičce a na všech stránkách e-shopu, není tak možné ji přehlídnout.
► Zobrazit - pokud je zaškrtnuto, je hláška zobrazena na Vašem e-shopu.
► Text - Sem napište text, který chcete zobrazit. Doporučejem krátké úderné texty.
Barvu zápatí hlášky je možné změnit v nastavení vzhledu - Editor > Nastavení > Vzhled > Barvy > Hlavička > Barva pozadí textu nad hlavičkou. Barva textu se následně dopočítáva automaticky, aby byl text vždy dostatečně kontrastní.
