Při přidání nového prodejního argumentu vyplňte nejprve:
► Název - uveďte hlavní sdělení prodejního argumentu - např. 'Doprava zdarma'
► Ikona - můžete k prodejnímu argumentu zvolit obrázek, který bude charakterizovat daný prodejní argument
► Text - doplňující text, který se u prodejního argumentu bude zobrazovat
► Zobrazit na homepage - zaškrtněte, pokud se má daný prodejní argument zobrazovat na úvodní straně e-shopu (zobrazování prodejních argumentů na úvodní straně musí být povoleno v: Nastavení -> Vzhled -> záložka Nastavení -> zaškrtávací položka 'Zobrazit prodejní argumenty'.
Pokud nezvolíte zobrazení prodejního argumentu na úvodní straně, můžete nastavit další vlastnosti. Kritérium, podle kterých se bude konkrétní prodejní argument u různých produktů zobrazovat, lze určovat pomocí Značka, Kategorie, cenového rozsahu či za pomoci položek Skladem, Dostupnost. Prodejní argument lze také přiřadit přímo pomocí kódů produktů, které oddělujte od sebe čárkou.

Priorita zobrazení
U produktu se zobrazí vždy pouze jeden text , priorita zobrazení bude stejná jako u slev – prioritní bude ta později zadaná. Výjimkou jsou Prodejní argumenty určené pomocí kódu produktů, ty mají větší prioritu než kriteriální. Pokud bude pro kategorii nadefinován text a poté nadefinuji text, kde zadám kód produktu, zobrazí se ten, který má zadán kód produktu. Z toho vyplývá, že je možnost zadaní více priorit, které mají ale různé priority zobrazení. Pokud tedy chceme zadat více typů priorit můžeme se řídit tabulkou Hierarchie priorit přiloženou níže.
Hierarchie priorit
1. Pokud přidám argument textově, třeba na značku, zobrazí se argument u dané značky.
2. Pokud bude přidán další argument třeba na kategorii, tím se dá argument ke kategoriím.
3. Pokud bude přidán další argument a zadá se k němu kód produktu - tento argument potom bude u tohoto produktu.
4. Pokud bude přidán další argument třeba na rozmezí ceny, bude produkt, který bude vyhovovat cenově a zároveň bude ten stejný produkt u mít u jiného argumentu kód, tak se vždycky zobrazí ten argument pro daný kód => kód má vždy přednost.
Např.: Pokud se přidá argument na značku, potom se přidá argument na kategorii a bude tam produkt, který vyhovuje jak dané značce, tak konkrétní kategorii, zobrazí se konkrétní produkt pro vybranou kategorii (protože byl přidaný později).