V této části Nastavení můžete Váš e-shop propojit se službami 3. stran. Ať už služby pro měření statistik, nebo zajišťující logistiku Vašeho e-shopu nebo např. marketingové nástroje MailChimp, MonkeyData, Smartsupp atp. Celá sekce je rozdělena na několik záložek:

Záložka balíkobot

► Na této záložce můžete nastavit Balíkobot, který usnadňuje práci s expedicí zásilek. Díky Balíkobotu vše zvládnete z rozhraní e-shopu. Už žádné zdlouhavé zadávání zásilek do systému dopravců.
► Více informací naleznete na https://ebrana.cz/blog/balikobot-ebrana-eshop-integrace
► Pro zapnutí funkčnosti je nutné zaškrtnout políčko 'Povolit balíkobot' a vyplnit pole API uživatel a API klíč, které obdržíte od Balíkobotu.

Záložka Facebook

► Na této záložce můžete nastavit tzv. Facebook Pixel pro řešení kampaní běžících na sociální síti Facebook.
► Dále můžete nastavit zobrazování kanálu Vaší FB stránky ve sloupci nebo patičce e-shopu a nastavit k tomu         několik možností.

Záložka Google

► Tato záložka slouží pro nastavení měřících kódů služeb Google. Ať už měřící kód pro Universal Analytics (dříve Google Analytics), Google Tag Manager či Google Search Console. Pokud tyto služby využíváte, najdete v jejich administraci kódy, které je nutné vložit do výše uvedených položek.
► Google Tag manager umožňuje práci s consent módem (je možné navolit ke každým značkám v GTM souhlas, který potřebují ke spuštění). Návod na nastavení naleznete zde.
► API key pro Google mapy by měl být nastaven od nás z výroby - doporučujeme neměnit.
► Položky pro Google Adwords umožňují nastavit kolonky pro měření konverzí.

Záložka Comgate

► Začněte založením nového účtu u Comgate na stránce: Registrace platební brány. Zde vás již pracovníci Comgatu provedou celým procesem nastavení na straně jejich klientské zóny.
► V editoru e-shopu je první krok nastavení samotné platby v nastavení e-shopu. Nastavení naleznete v Nastavení -> Ostatní propojení -> Záložka Comgate.
URL rozhraní - zde vyplňte hodnotu https://payments.comgate.cz/v1.0
Identifikátor obchodu - zde vyplňte 6 místné číslo najdete ho v administraci platební brány v sekci integrace
Tajný kód - zde se vyplňuje řetězec, také naleznete v administraci
Identifikátor metod - vyplňte jednotlivé metody, které chcete, aby vaše brána zobrazovala. Tvar je např. BANK_CZ_CS_P+BANK_CZ_KB. Všechny metody naleznete na první záložce administrace platební brány. Jednotlivé metody se oddělují znaménkem +

Záložka GoPay

► Pokud na e-shopu chcete využívat platební metodu kartou, můžete tuto platbu kartou zprovoznit přes službu GoPay. Vyžádejte si od provozovatele GoPay přihlašovací údaje (GoPay ID, Client ID, Client secret) a tyto údaje nastavte na této záložce.
► Poté můžete zvolit povolené platební metody přes tuto platební bránu.
► Pro testování platby kartou můžete aktivovat testovací prostředí.

Záložka GP webpay

► GP webpay je velice častou platební bránou v českých e-shopech. Splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard, VISA a American Express, zvyšuje počet úspěšně dokončených objednávek a skvěle funguje v mobilních telefonech.Registrace u vaší banky

1) Registrace u vaší banky

Nejdříve je nutné oslovit vaší banku a zajistit si podpis smlouvy přes ni. Podporovány jsou ERSTE Group (Česká spořitelna) pro CZ i SK. ČSOB pro SK, Komerční banka pro CZ, Raiffeisenbank pro CZ a UniCredit Bank pro CZ. Online formuláře najdete na zde. Po obdržení smlouvy a podkladů od GPwebpay je nutné vytvořit Soukromí a veřejný klíč a rozhraní GP webpay v Správa klíčů. Zde postupujte dle pokynů od GP webpay, které jste obdrželi v e-mailu.

2) Zadání bezpečnostních klíčů do administrace e-shopu

Po dohodě na podmínkách s bankou kontaktujte vašeho obchodníka. Téměř vše si můžete nastavit v administraci e-shopu, ale drobnou pomoc výroby, budete potřebovat. Nastavení eBrána e-shop najdete v Nastavení -> Propojení -> GP webpay.

Přidělené číslo obchodníka - Číslo získáte po registraci do GPwebpay.
URL rozhraní HTTP - adresa na platební brány. Tu získáte při registraci do GPwebpay.
Soukromý klíč
V administraci GPwebpay vyberete Správu klíčů.
Vytvoříte si zde soukromí klíč.
Ve správě klíčů si vyberete svůj e-shop a vložíte soukromí klíč.
Zapamatujte si heslo, které jste použili při vytváření soukromého klíče a vložte ho do administrace e-shopu.
Vygenerovaný klíč vložte i do administrace GP webpay v sekci soukromé klíče.
Veřejný klíč
V portálu GP webpay vyberte nabídku Ke stažení.
Stáhněte si testovací veřejný klíč GPE (soubor „test_public_key_GPE.zip“)
Identifikátor poskytovatele platební služby - Vyplňuje se čtyřmístné číslo dle odstavce 5.5 v dokumentaci.
URL rozhraní WS

3) Nastavení hlídání nedokončených plateb

Posledním krokem je zapojení CRONu, který bude v pravidelných termínech hlídat zda některý ze zákazníků nezavřel platební bránu příliš brzo. V tom případě by vám objednávka vysela ve stavu nákupní košík nebo nezaplacená. Nastaví musí provést programátor. Váš obchodní zástupce zajistí nastavení a otestování správného spojení.

Po vyplnění všech položek v nastavení platební brány běžte na nastavení dopravy.

4) Nastavení platební metody

V Nastavení -> Doprava a platba -> Způsoby platby Zde najdete připravenou platební metodu GP webpay. Bude neaktivní. Nastavte si cenu, platnost pro trhy a dopravce. Stejně jako ostatní platby. Následně ji aktivujte a doporučuji otestovat přes celou objednávku, aby jste měli jistotu, že vše funguje.

Záložka Heureka

► Tato záložka slouží:
   ► pro nastavení měřících kódů pro vyhodnocování statistik služby Heureka,
   ► pro vložení klíče pro zapnutí služby Heureka Ověřeno zákazníky
   ► pro vložení kódu záložky Ověřeno zákazníky - tento kód najdete v administraci portálu Heureka, pokud jste získali Ověřeno zákazníky.
   ► Výše uvedené údaje je možné nastavit i pro slovenskou mutaci portálu Heureka.

 

Záložka Hledejceny

► Na této záložce se nachází jediná kolonka, do které můžete vložit speciální kód pro měření konverzí získaných díky portálu Hledejceny. Měřící kód naleznete v administraci tohoto portálu.

Záložka MailChimp


► Součástí Vašeho e-shopu může být 'Sběrač e-mailů', který vložené e-mailové adresy zájemců o zasílání newsletterů bude automaticky přenášet do služby MailChimp. Pro automatické propojení slouží tato záložka. Ve svém účtu na mailchimp.com vygenerujte API klíč pro propojení, vložte do kolonky 'API klíč' a uložte změny.
► Poté nezapomeňte vybrat, do jakého Listu ve službě Mailchimp se mají e-maily přenášet.

Záložka MonkeyData

► Záložka umožňující propojit Váš e-shop se službou MonkeyData.

Záložka Seznam

► Pokud využíváte některé ze služeb společnosti Seznam, na této záložce můžete vyplnit měřící kódy pro retargeting, Sklik nebo zbozi.cz

Záložka Srovname

► Záložka určená k propojení e-shopu se službou Srovname, ve které můžete měřit získané konverze.

Zásilkovna

► Pro přenos informací o objednávkách a možnost zakládat ve službě Zásilkovna balíčky k převozu je možné e-shop propojit s jejich administračním prostředí přes speciální API klíč. Ten získáte v administraci služby Zásilkovna.

Záložka Fakturoid

► Záložka slouží pro propojení e-shopu se službou Fakturoid, díky níž můžete vystavovat daňové doklady související s objednávkami zákazníků.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti