V tomto číselníku se mění nastavení stavů objednávek. Při výrobě e-shopu máte základní stavy objednávek automaticky vytvořené od společnosti eBRÁNA a stačí vám tedy pouze editovat jejich nastavení.

Stavy objednávek

Základní stavy objednávek, které máte v e-shopu předvyplněné, jsou tyto:

Nákupní košík - pokud je na Vašem e-shopu zákazník přihlášen pomocí svých údajů, umístí zboží do košíku, ale zatím neodešle objednávku, po jeho dalším přihlášení si systém pamatuje položky, které měl v košíku obsažené.
Online platba/nákup na splátky - pokud máte aktivní službu online platební brány a nebo splátkový systém, tento stav v editoru vidíte. Pokud tyto aktivní nemáte, tento stav objednávky se nezobrazí. Objednávka se dává do tohoto stavu ve chvíli, kdy čekáte na online platbu od zákazníka.
Nepotvrzená - první stav objednávky po tom, co ji zákazník odešle přes Váš e-shop.
Potvrzená - do tohoto stavu převádí obsluha e-shopu objednávku ve chvíli, kdy je provedena kontrola obsahu objednávky a je možné její položky začít chystat k expedici.
Zboží expedováno/Uzavřená - tento stav je zadán po odeslání zboží zákazníkovi.
Stornovaná - pokud není možné objednávku uskutečnit, případně Vás kontaktuje zákazník s žádostí o její stornování, volíte stav stornovaná. Tento stav je nevratný.

Objednávku je možné převést do stavu Stornovaná z jakéhokoli stavu kromě Zboží expedováno/Uzavřená.

Editace stavu objednávky

V detailu stavu objednávky je možné upravit, zda se po převedení do tohoto stavu bude zákazníkovi a provozovateli e-shopu posílat informační e-mail (případně SMS) a také to, jakou bude mít tento e-mail podobu.

Název - Název stavu. Doporučujeme nijak zásadně neměnit.
E-mail zákazníkovi - Je-li zaškrtnuto, zákazníkovi se odešle e-mail s objednávkou a informací o změně jejího stavu.
► E-mail provozovateli - Je-li zaškrtnuto, provozovateli se zašle e-mail s objednávkou a informací o změně jejího stavu.
Potvrzující SMS - Je-li zaškrtnuto, je zákazníkovi při převodu objednávky do daného stavu odeslána potvrzující SMS na číslo, které uvedl při objednávce. Aby mohla být SMS odeslána je důležité, aby byl na Vašem účtu evidován dostatečný kredit.
Název stavu - znovu vložený stav, ke kterému se má informační e-mail vztahovat.
Předmět e-mailu - Předmět zprávy, která se zašle zákazníkovi. K předmětu se automaticky přidá číslo objednávky, které se e-mail týká.
Text v e-mailu - Obsah e-mailu, který zákazník obdrží. Spolu s vámi sepsaným textem se zákazníkovi pošle i sumarizace objednávky, obchodní podmínky eshopu a rovněž obdrží také přihlašovací údaje do svého zákaznického účtu.
Text SMS potvrzení - Text, který je odeslán v rámci SMS zprávy na kontaktní telefon zákazníka. Pokud potřebujete do textu vložit číslo objednávky, vložte následující spojení %%order_id%% na místo, kam má být číslo objednávky vloženo.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti